събота, 5 октомври 2013 г.




На твоето ниво

Дните минават,но нямат смисъл
Толкова ми е трудно да живея без теб,опиянена
От този парфюм толкова различен от твоя
Най-лошото,броях всяка минута която ме задържаше при него
Сякаш бях като в затвор
Вечв близо година откакто той ме напусна.
Често аз се питам какво съм означавала за теб
Често се питам какво правиш,къде си,кого обичаш
Излез от мислите ми!
Аз смених адреса,телефонния номер,мерси
Изхвърлих писмата ти и липсата ти дори
Изглеждах сякаш си бях върнала силата
Аз пазя дълбоко в себе си това че ме обичаше


Опитах да те забравя с друг
Времето не може да заличи грешките
Опитах,но нищо не помогна,не мога,не искам,
Не успявам,не го обичам така както обичах теб
Опитах се да се излекувам с друг,който напразно опита да откупи твоите грешки
Той изглеждаше толкова съвършен,но не помогна...
Не мога,не го обичам както теб
Той опита да ме успокои,въпреки че нямаше твойте думи и твоето минало
Вярно е,той нямаше твоя вкус за празниците,
За нощта,за другите,за всичко което аз...
Той избърса всичките сълзи,ти знаеш
Той събра счупените саксии,той подреди всичко и събуди твоите...
Всичко което ти ми остави
Той ме обичаше до полуда и ме познаваше до болка
Казваше ми „обичам те" понякога с часове,
Но той няма твоята миризма
Защо вдишвам теб в неговите ръце
Излез от моите мисли!

Аз не го обичам така както теб
Кажи ми само защо?
Ти ме остави така
Искам да те забравя
Да възвърна твоите мечти и да изчезна
Защото искам да го обичам така както теб

Няма коментари:

Публикуване на коментар