сряда, 25 септември 2013 г.

Не е като да не се е случвало преди...Не е като да не знам как докосваш...как целуваш...как откачам в ръцете ти, стена и ми се иска това да не свършва никога...не е като да не се е случвало преди,нали?!Но сега е различно аз съм с всичкия си ум, сега знам какво правя, знам как да докосвам, как да целувам, как да те влудя ,знам какво обичаш, знам знам знам как да те накарам да стенеш от възбуда...Не е като да не се е случвало  преди, но сега, сега аз искам само едно всеки път когато някоя те целува да усещаш моите устни движейки се по вратът ти, целувайки те до потреперване, когато те докосва да чувстваш моите ръце по тялото ти, топлината им загряваща те до полуда, дъхът ми в ухото ти който те кара да настръхваш...Всичко се е случвало преди,нали...

Няма коментари:

Публикуване на коментар