вторник, 27 декември 2011 г.

не те обичам...НЕ!...наистина нямам чувства към теб, просто...обичам да стоя близо до теб, обичам  да говорим с часове за безмислени и глупави неща, обичам това че ти стига да ме погледнеш и да разбереш че нещо не е наред, обичам да се губя в погледа ти, обичам да усещам ръцете ти увити около мен, обичам да чувствам устните ти по тялото си, обичам да прокарваш ръка в косата ми, обичам как заспивах на гърдите ти, обичам и това сутрин като се будех ти да си там до мен сгушен като бебе, обичам как ти ставаше неловко когато се разплачех, как незнаеше какво да ми кажеш или направиш но стоеше плътно до мен или просто ме прегръщаше, обичам онзи твой поглед когато опитваш да ми се сърдиш, но никога не ти се получаваше, обичам и това как ме разсмиваше дори когато ми се плаче, обичам всеки един миг прекаран с теб, но аз ... не изпитвам чувства към теб , не  те обичам...

Няма коментари:

Публикуване на коментар